Bob Hope som Indiana Jones...

Jag har inte haft tid att skriva här på några dagar men det betyder inte att jag missat något avsnitt av HTG.
Det har inte hänt så mycket i byn de i de senaste avsnitten men det har varit rätt trivsamt ändå =)

En av de roligaste momenten har varit när Shaddrack ramlade in i Vivs kök när hon rotade i kylskåpet efter något..o strax efter kommer BoB iklädd "indiana jones" kläder men utan byxor...o med piskan i högsta hugg..

Det har varit lite synd om Daz men jag hoppas att det är lugnt nu när han flyttar hem igen..

Dessutom så hoppas jag att Steph får fram sanningen om Terrence trots att hon är inspärrad på mentalsjukhus.. iofs gillade jag Adam i början men nu har han visat sig vara ett riktigt äckel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0