Ska gamlingar få uppleva kärlek?

Ja det tycker jag... därför kan ni nu rösta om vem som skulle passa ihop med Betty =)

Börja rösta!
Motivera gärna ditt svar... speciellt om du väljer någon annan...

Själv tycker jag att Alan vore det naturliga valet men Len skulle nog passa bra... fast det skulle nog vara roligt och överraskande om Rodney trilla dit på Bettys charm.


~*~*~'~*~*~*~*~*~*~*~*~

Den ni ville skulle bort ur serien var Toni...  och det kan jag hålla med om...
Resultatet blev:

Toni Daggert 43 %
Jamie Hope 20%
Pearl Ladderbanks 15%
Grayson Sinclair 7%
Någon annan 6%
Kelly Windsor 4%
Emily Dingle 4% (en röst mindre än på Kelly)
Eric Pollard 2%

Totalt så röstades det 163 gånger

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hejsan

Jag råkade snubbla in på den här sidan när jag försökte leta efter information om när HTG började igen. Jag blev irriterad på tv4 som inte ens har HTG med i sitt register över vilka program dom visar.... Jag blev riktigt orolig en sväng, tills jag hittade din sida.

Jag såg HTG första gången när Charity strulade med Zoe... och hängde väll inte riktigt med, så jag var inte en trogen följare av serien just då. Men för ca 6 år sedan skaffade jag hund och fick åka hem och gå ut med hunden på lunchen och då blev det att Hem till gården blev mitt sällskap när jag åt:) Nu jobbar jag i grannkommunen och kan inte åka hem på lunchen längre men videon är programerad samma tid varje dag. HTG är min avkoppling när jag kommer hem efter en hård arbetsdag:)

Nu har jag nästan skrivit en hel novell:)

Jag ville bara säga ett toppen bra initiativ på en blogg!!!

Mvh Rebecca (30 år)

2009-08-05 @ 11:56:44
Postat av: Adm

>> Rebecca

Jag kan bara hålla med om att det har varit dålig information från tv4 och blev själv orolig när jag inte hittade serien bland presentationen av deras program.



HTG är en jättebra avkoppling efter en jobbdag... eller som underhållning en ledig dag =D

2009-08-05 @ 13:55:55
URL: http://emmerdale.blogg.se/
Postat av: Sandiza Hotpants

Hahahaha RODNEY som haft ihop det med så många snyggingar i serien, och Betty?

Nej fy satan vad osmakligt! xD

Nejdu, Allan är det enda valet av herrarna i HTG som inte skulle få min magsäck att vändas ut och in.



Skulle dock va en jävligt rolig tvist om det kom fram att Betty hållt tillbaks sina homotendenser under alla dessa år eftersom det inte var godtyckligt när hon växte upp med homopar, och hon tar sig en liten vända med Debbie och Jasmine xD

2009-08-06 @ 02:38:12
URL: http://brunettsandy.blogg.se/
Postat av: Adm

Osmakligt???...ska du säga... det är ju minst hundra år mellan Betty och Jasmine :P

Ska Betty få ihop det med en av de kvinnliga karaktärerna så måste det väl ändå vara någon lite mer mogen, annars är det ju barnarov.

2009-08-06 @ 13:54:30
URL: http://emmerdale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0